2012年10月3日 星期三

商業周刊 - 最新綜合文章: 小野:有些事,這些年我才懂

商業周刊 - 最新綜合文章
先進觀念 輕鬆掌握
小野:有些事,這些年我才懂
Oct 3rd 2012, 05:56

原本十六歲那年,我從第一志願的初中畢業,卻考上第六志願的夜間部。我以為人生將從此黯淡無光,後來才發現,空出來的白天成了我未來創意的養分來源。原本我以為自己稱得上孝順友愛,後來當媽媽接受採訪時竟說不出我 ...詳全文

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言